15.12.2014

...

Witajcie kochani!
Zapewne po mojej nieobecności, domyślacie się co ogłoszę w tym poście. Tak, jest to ostatnia moja notka na tym blogu. Zawieszam. Kiedy tworzyłam tego bloga miałam tyle pomysłów i nie wyobrażałam sobie, że zostawię go po kilku rozdziałach, niedokończonego. A jednak. Jest mi bardzo przykro z tego powodu, ponieważ tyle wspaniałych osób motywowało mnie do pisania o Klaroline. Jednak teraz już kompletnie nie mam siły pisać o tej parze. W TVD raczej już nie pojawią się sceny z Klausem i Caroline, a one zawsze mnie motywowały.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Jednakże, to nie koniec mojej przygody z pisaniem.
Tworzę kolejne opowiadanie, które jest w początkowej fazie. Jest to historia własna, nie oparta o żaden serial, więc to nie będzie kolejne fanfiction. http://iwonderifmaybe.blogspot.com/ (Na razie blog jest dla was niedostępny, ale gdy tylko opublikuje prolog, otworzę go dla wszystkich. Mam nadzieję, że na niego wpadniecie :)
Na koniec chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom, osobą które komentowały i osobom, które tylko czytały. Zawsze byliście dla mnie inspiracją i to zawsze dla was chciałam pisać (nawet gdy nie miałam czasu lub naprawdę bardzo mi się nie chciało). Dziękuję, że byliście ze mną! Pozdrawiam was wszystkich. Trzymajcie się cieplutko :) 

5 komentarzy:

  1. Naprawdę szkoda, no ale rozumiem. Na pewno wpadnę kiedyś na ten drugi
    Pozdrawiam
    Julia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda myślałam że chodź tego bloga poprowadzisz do końca, raczej nie będę zaglądala na twojego nowego bloga bo znów nie chce się rozczarować i znów czytać ta sama regułę " zawieszaniam, nie miałam pomysłów, przepraszam" itp
    Ale mam nadzieje i trzymam kciuki ze chodź jednego bloga doprowadzisz do końca;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, trochę mi przykro, bo zawsze miałaś świetne pomysły co do opowiadań, o Klausie i Caroline. Zawsze można też oglądnąć po raz kolejny, sceny z nimi, możliwe że zwrócą ci trochę weny. Na pewno zajrzę na twojego nowego bloga i poczytam co tam wymyśliłaś. Zawsze byłam i będę twoją fanką jeśli chodzi o pisanie. Pozdrawiam Cię Serci :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wejść na bloga, ale pokazuje że nie można wejść bez zaproszenia. Cóż nie wiem czy zrobisz coś z tym, czy po prostu to zostawisz. Ale z chęcią bym na niego weszła. Gdybyś chciała mnie zaprosić to mój g-mail: schleich385@gmail.com

      Usuń
  4. Zapraszam też do siebie dopiero zaczynam! Chętnie wysłucham opinii, albo docenie sam fakt, że ktoś tam wszedł http://stefanandgracevampires.blogspot.com/ :)))
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine